Oferujemy Państwu wynajem NOWOCZESNEGO i ELEGANCKIEGO lokalu położonego w biurowcu klasy A, który zlokalizowany jest w samym sercu biznesowego centrum Krakowa.
Całkowita dostępna powierzchnia to ok. 353 m kw, z czego powierzchnia biurowa stanowi: 261 m kw, komunikacja: 74 m kw, pomieszczenia gospodarcze:18 m kw.
Lokal położony jest na VI piętrze i składa się z:
- 5 POKOI BIUROWYCH,
- 2 SAL KONFERENCYJNYCH,
- POMIESZCZENIA KUCHENNEGO,
- SANITARIATÓW,
- MAGAZYNU,
- GARDEROBY,
- SEKRETARIATU W GŁÓWNYM CIĄGU KOMUNIKACYJNYM;
ISTNIEJE MOŻLIWOŚĆ ZMIANY ARANŻACJI DLA INDYWIDUALNYCH PREFERENCJI I POTRZEB NAJEMCY.
Pomieszczenia wykonane są z wysokiej klasy materiałów.
Lokal znajduje się w budynku monitorowanym, z dostępem 24 h na dobę oraz dwiema windami, w tym jedną dla VIP-ów. Dla potrzeb najemcy udostepniona jest recepcja na parterze z pracownikiem recepcji i ochrony.
Budynek posiada zintegrowany system dostępu, ochrony, a takżę duży BEZPŁATNY PARKING zarówno dla najemców jak i klientów.
Do biurowca łatwo dojechać każdym środkiem transportu, zarówno autem jak i komunikacją miejską (tramwaj, autobus).
MIESIĘCZNY CZYNSZ WYNOSI: 15 885 ZŁ + KOSZTY ADMINISTRACYJNE OK. 3.500 ZŁ.
Do opłat administracyjnych należą wszystkie koszty związane z utrzymaniem budynku w których Najemcy bezpośrednio nie partycypują i nie są za te czynności wystawiane dodatkowe faktury czy też refaktury, jak np;
1. utrzymanie czystości części wspólnych,
2. utrzymanie czystości i obsługa toalet części wspólnych,
3. fizyczna obsługa recepcji, utrzymanie parkingów i garaży w tym sprzątanie odśnieżanie itp.
4. fizyczna ochrona budynku,
5. monitoring obsługa konserwacja i naprawy główne budynku,
6. utrzymywanie terenów zielonych wokół budynku,
7. konserwacja serwisy i utrzymanie wind,
8. utrzymanie instalacji głównej klimatyzacji i wentylacji,
9. serwisy głównych agregatów klimatyzacji i wentylacji,
10.obsługa i konserwacja kotłowni budynku,
11.ogrzewanie klimatyzacja i wentylacja części wspólnych budynku,
12.oświetlenie części wspólnych garażu parkingów,
13.utrzymywanie tarasu zewnętrznego,
14.przewidywana dodatkowa obsługa parkingu zewnętrznego,
15.mycie elewacji budynku wraz z oknami od zewnętrznej strony (mycie > budynku będzie wykonywane w najbliższym miesiącu),
16.zintegrowany system dostępu - obsługa / konserwacja serwis,
17.koszty prowadzenia administracji budynku,
18.opłaty związane z zarządzaniem budynku, itp.
Gorąco polecam i zapraszam do oglądania!!
Doradca odpowiedzialny za ofertę:
MARTA SURÓWKA, tel. 602 533 717
e- mail: marta.surowka@kebec.pl
więcej ofert na www.kebec.pl
SPRAWDŹ !!!
Do wynajęcia powierzchnia biurowa w dobrej lokalizacji, przy ul. Conrada blisko ronda Ofiar Katynia. Lokal o powierzchni ok. 328 m2 wraz z częściami wspólnymi. Składa się z przestronnego open space oraz pomieszczeń biurowych, toalety oraz kuchnia w częściach wspólnych ...
Do wynajęcia powierzchnia biurowa zlokalizowana w biurowcu klasy A w dzielnicy Krowodrza / Azory w okolicy Ronda Ofiar Katynia Lokal o powierzchni ok (210m2 netto) 226.92 m2 wykończony w wysokim standardzie. Składa się z przestrzeni open space, gabinetów, sali konferencyjnej ...
Do wynajęcia nowoczesna powierzchnia biurowa w biurowcu klasy A zlokalizowanym w dzielnicy Krowodrza przy ul. Armii Krajowej Biurowiec oferujący około 10 300 nowoczesnej powierzchni biurowej i komercyjnej, z garażem podziemnym oraz naziemnym. Lokal o powierzchni ...
Do wynajęcia nowoczesna powierzchnia biurowa w eleganckim biurowcu w dzielnicy Krowodrza Lokal o powierzchni ok. 300 m2 zlokalizowany piętrze eleganckiego biurowca. Powierzchnia biurowa z zapleczem socjalnym oraz sanitarnym w pełni wykończone i umeblowane. Istnieje ...